זרה בארצי

נוסעת לי בכביש
פקקים של ראשון בבוקר
ואני
שילוב של מהורהרת
.ומשוחררת
מציצה שוב בוויז, שקובע את דרכי
.מסך שחור
.הוא מת
.הוויז
.וכל הטלפון איתו
לחשב מסלול מחדש, מקבל פתאום משמעות חדשה
צינית. ומלחיצה
אין לי מושג איך להגיע ליעד
??או פרט שולי כמו מה לעזאזל היעד
??ואיך אתקשר עם מישהו? איך אודיע על שאירע
(??אפילו אם באופן תאורטי הייתי נתקלת בטלפון ציבורי? (עוד יש כאלו
הרי אנשים ממתינים לי שם
.ביעד הלא ידוע
עוברת שלבי אבל מהירים
שוק
בלבול
(השלמה (עם פרצוף חמוץ
.התפקסות
יורדת מהכביש הראשי
.צריכה קפה בכדי לחשוב
מוצאת עצמי באזור תעשיה חדש לי כלשהו
מרכז קניות קטן
בית קפה מרשת ידועה
.הולך
מוציאה מחברת ועט
חייבת לדבר למישהו. למשהו
עושה לי סדר במחשבות ובמשימות של היום
היעד השתנה
.צריך להסתגל
מספרת לעצמי שהכל לטובתי. תמיד
.גם כשאני לא רואה את זה
.כמעט מאמינה לי
??אשתה קפה קטן והוא בטח תיכף יחזור, לא
.אז זהו שלא
טוב, אז אני אזמין שקשוקה
.הרי אין כמו חדות של בטן מלאה

.הזוי
בלעדיו
אני כמו תיירת בארץ זרה
בלי חברים
.או מכרים
באופן אירוני עד גיחוך)
(הקונספט העיצובי בבית הקפה הוא של מפות עולם
זה רק אני פה
,אני והקופסא השחורה
שעד לפני עשרים דקות, היתה, מסתבר
.רב עולמי
אני על אי בודד
וזה דו כיווני
.אין בא ואין יוצא
אנשים סביבי לבד
או עם חברה
כולם מתקתקים או מביטים
איש איש במסכו
גם הם מנותקים מהעולם
באופן אחר ממני
תוהה עם עצמי מה עדיף

מוחי שהיה מלא ב ׳טודוז׳ של ראשון בבוקר
נאלץ לעבור למצב דאייה
אין לי אינטרנט
או יכולת לתקשר עם לקוחות
לערוך תמונות
.או להוציא קבלות
.מחשבת מחדש מה יש לי
יש לי קפה
ואוכל
ומזגן נעים
וסביבה חדשה ולא מוכרת
פיזית
.ונפשית

?ואם הייתי בדרכי לצילומים
נלחצת מהסנריו
.ומהאפשרות שזה יקרה שוב
.נלחצת מהתלות
טוב שזה קרה לי בדרך לסדנא
שאתאמן ׳על יבש׳
?ובאיזה קטע הוא מת כך פתאום
?מה עם איזו גסיסה
?מחלה סופנית
מחזיר אותי לתהיה מה עדיף
מוות מהיר ומפתיע שכזה
או כזה שכבר כולם מצפים לבואו
?מתכוננים, נערכים

ואולי היום
משהו היה צריך למות
כדי שמשהו אחר
יחיה
הטלפון מת
אך לפחות נולדה מחדש כתיבה
וביטוי
אמנם בכפיה
?אז מה

מתמסרת ונותנת לוויז של החיים לקחת אותי

(:  מסיימת בליריקה
==============

מסך שחור
כבה האור
ביי ביי מוכר וקבוע
ברוך הבא ׳לא ידוע׳
אחרי הלם וחשש
מחשבת מסלול מחדש
עוצרת לחשוב
.ולכתוב
אני על אי בודד
של זמן ומיקום
יש לי פה הכל
.אבל אין לי כלום
ניתוק כפוי
מכשיר כבוי
סיפור חדש
.הזוי ממש

שותה
אוכלת
כותבת
חושבת
מתבוננת
והוא
רק מת
ומת
.ומת

יאללה, חוזרת לחיים
(:אותי לא יעצרו עם טלפונים מתים

פלא


6 thoughts on “זרה בארצי

  1. מהממת ❤
    תודה שהכנסת אותי לעולמך המופלא. רוצה להכיר עוד..

    Like

Leave a comment